Een overzicht van alle berekeningen die bezoekers hebben gedownload in de Scan App en waarvan de status van de achterliggende contactpersoon op ‘Indicatief’ staat. Van contactpersonen die de status ‘Offerte’ of ‘Opgeleverd’ hebben, worden de scans hier niet getoond.

Let op: een contactpersoon kan meerdere scans achter zijn naam hebben staan. Dit komt omdat de contactpersoon verschillende berekeningen heeft laten doen in de Scan App. Zo kan er een verschil zijn in de geselecteerde dakvlakken, verbruik en / of type panelen(indien u verschillende typen panelen aanbiedt).

Afbeelding 19: Scans pagina

Afbeelding 19: Scans pagina

Hoe kan ik een scan snel opzoeken?

Iedere scan is terug te vinden onder een unieke referentie nummer. U krijgt alleen de scans te zien die horen bij de campagne / het profiel waar u op dit moment in werkt. Gebruik de zoekfunctie in de witte balk bovenaan de pagina om het aantal getoonde scans direct en aanvullend te filteren.

Hoe kan de gegevens van de scans bewerken?

Via de quick edit  functie kunt u direct de belangrijkste items zoals bijv. de status bewerken. Voor het inzien of bewerken van alle gegevens selecteert u of het adres of de naam van de contactpersoon. U wordt naar een nieuwe pagina geleid, waar alle gegevens van ofwel de scan ofwel de contactpersoon te bewerken zijn. Een scan bestaat uit twee onderdelen. Een tab met de ‘Locatiegegevens’ en een tab met een overzicht van de geselecteerde ‘Dakvlakken’. Ook de eigenschappen van de dakvlakken zijn eenvoudig en snel aan te passen via de quick edit  functie. Klik op ‘Opslaan’ om uw wijzigingen te bevestigen.

Hoe kan ik een nieuwe scan inladen?

Een nieuwe scan kan worden gemaakt door een bestaande scan via het vergrootglas  opnieuw in te laden of door eerst een nieuw contactpersoon toe te voegen aan het platform. Bent u op dit moment niet werkzaam in een campagne / heeft u geen profiel geselecteerd dan kunt u ook geen scans inladen.