Met het Dashboard heeft u in een oogopslag inzicht in de bezoekers van uw Scan App uit een geselecteerde campagne. Bezoekers die de berekening hebben gedownload zijn concrete leads waar u contact mee op kunt nemen. Een snelle opvolging (max. 48 uur, liefst binnen 24 uur) leidt in de regel tot hogere conversies. U vindt de contactgegevens terug onder Contacten.
Wat zijn de ‘Laatste scans’?
Onder het kopje Laatste scans treft u de jongste vijf leads van de Scan App aan. Per lead of contact kunnen er meerdere scans gedownload zijn. Dit aantal wordt weergegeven in het rode balonnetje onder het kopje Aantal scans. Door op het te klikken kunt u direct de specificaties en daarmee de verschillen tussen de scans inzien. Klik om de uitgeklapte rij weer te sluiten.
Wat betekenen de ‘Wachtende contacten’?
Dat zijn binnengekomen leads die binnen de termijn die daarvoor staat nog geen opvolging hebben gekregen. Althans, de opvolging en status van de contact zoals deze in Quickr is vastgelegd. De langst wachtende ziet u bovenaan. Op de Settings pagina van Quickr kan u zelf opgevoeren welke termijn voor de definitie van een wachtende contact gehanteerd moeten worden. Hiervoor heeft u wel de rol van Admin of LiteAdmin nodig. Ga hiervoor nadat u bent ingelogd naar het rechtsbovenin de witte balk van Quickr.
Ook voor de wachtende contacten geldt dat het aantal scans dat is gedownload, is terug te lezen in het rode balonnetje onder het kopje Aantal scans. Door op het te klikken kunt u direct de specificaties en daarmee de verschillen tussen de scans inzien. Klik om de uitgeklapte rij weer te sluiten.
Welke informatie bevat de ‘Conversie Scan App’?
Standaard wordt hier de Lijndiagram getoond met op de y-as het Percentage en op de x-as de dagen van de afgelopen week. De lijn geeft het percentage van de bezoekers van de Scan App weer dat een download heeft gedaan. Meerdere downloads van dezelfde lead tellen niet dubbel.
Voor de absolute aantallen van de bezoekers en de leads selecteert u rechtsbovenin de knop van de Staafdiagram. Desgewenst kunt u voor zowel de Lijn- als de Staafdiagram de periode wijzigen naar afgelopen maand, kwartaal, jaar of 5 jaar.
Wat laat het ‘Logboek’ zien?
Alle veranderingen aan contacten. Relevant als u direct inzicht wilt hebben in wanneer, wie, welke veranderingen aan een contact heeft aangebracht. Zo houdt u vinger aan de pols in een snelle opvolging van de binnengekomen leads. In het rode balonnetje onder het kopje Aantal veranderingen is terug te lezen hoeveel wijzigingen er zijn doorgevoerd. Door op het te klikken, kunt u direct de veranderingen inzien. Klik om de uitgeklapte rij weer te sluiten.