Een overzicht van alle bezoekers die hun gegevens hebben achter gelaten na het downloaden van een berekening in de Scan App. Dit zijn concrete leads waar u contact mee op kunt nemen. Een snelle opvolging leidt in de regel tot hogere conversies. De komende tijd zal deze pagina uitgebreid worden met grafische weergaven van diverse statistieken.

Afbeelding 4: Dashboard overzicht

Afbeelding 4: Dashboard overzicht

Hoe maak ik een nieuw contactpersoon aan?

Klik op ‘+ Toevoegen’ (zie 1) om handmatig een nieuwe lead toe te voegen aan het platform. Vul alle verplichte velden in en selecteer ‘Opslaan’ om de invoer te bevestigen.

Hoe kan ik een contactpersoon bewerken?

Via de quick edit  functie (zie 2) kunt u direct de belangrijkste items zoals bijv. de status bewerken. Voor het inzien of bewerken van alle gegevens selecteert u de naam van de contactpersoon. U wordt naar een nieuwe pagina geleid, waar alle gegevens te bewerken zijn. Klik op ‘Opslaan’ om uw wijzigingen te bevestigen.

Hoe kan ik een scan opnieuw inladen in de Scan App?

Met een klik op het vergrootglas  kunt u, via een filtering in de Scans pagina, de bijbehorende scan eenvoudig opnieuw in de Scan App laden.

Hoe kan ik snel een contactpersoon opzoeken?

Iedere lead is terug te vinden onder een unieke klantcode / referentie nummer. U krijgt alleen die leads te zien die horen bij de campagne / het profiel waar u op dit moment in werkt. Gebruik de zoekfunctie in de witte balk bovenaan de pagina om het aantal getoonde contactpersonen direct en aanvullend te filteren. (zie 3)