Onder Contacten zijn alle contactgegevens van de bezoekers / gebruikers van onze Applicaties terug te vinden, die één of meer berekeningen hebben gedownload. Het komt geregeld voor dat bezoekers na verloop van tijd een App nogmaals raadplegen om een nieuwe berekening te maken. In Quickr worden, iedere keer dat er een nieuwe download wordt gedaan, de contactgegevens gematched met de reeds aanwezige gegevens. Zo voorkomen we dat contactgegevens dubbel in Quickr komen te staan.

Hoe maak ik een nieuw contactpersoon aan?

Klik op Toevoegen om handmatig een nieuwe lead toe te voegen aan een campagne. Vul de gewenste velden in en selecteer Opslaan om de invoer te bevestigen.

Referentienummer

Het referentienummer is een open invoerveld. Echter wordt er automatisch een uniek referentienummer gegenereerd bij het downloaden van een berekening in één van onze Applcaties.

Leadkanaal

Wanneer u één van onze Applicaties gebruikt om leads te werven danwel een contact ermee opvoert, vult de gebruikte Applicatie dit veld om haar naam in weg te schrijven. Bijvoorbeeld als u de Scan App gebruikt komt er Scan App in te staan.

Status

Met het Status veld heeft u de mogelijkheid om de status van de lead in het verkoopproces aan te geven in Quickr. Wij raden u aan hiervan gebruik te maken, omdat u dan via het Dashboard direct inzicht heeft in welke leads nog op een opvolging wachten. Als u een Pro abonnement bij ons afneemt, dan kunt u dit inzicht verder uitdiepen door gebruik te maken van onze statistieken pagina. Op deze pagina heeft u namelijk de mogelijkheid om over de verschillende campagnes en / of periodes en / of profielen de verschillende rapportages te kunnen draaien.

Hoe kan ik een contactpersoon bewerken?

Via de quick edit  functie op de contacten pagina kunt u direct de belangrijkste items bewerken, zoals bijvoorbeeld de status. Voor het inzien of bewerken van alle contactgegevens selecteert u de naam van de contactpersoon. Klik op Opslaan om uw wijzigingen te bevestigen.

Hoe kan ik snel een contactpersoon opzoeken?

Als een contact is opgevoerd in één van onze Applicaties dan is deze contact met onze zoekfunctie eenvoudig onder dit unieke referentienummer terug te vinden. De zoekfunctie vindt u in de witte balk bovenaan de pagina.

Hoe kan ik zien welke scans of designs bij een contact horen?

Op de contacten pagina ziet u bij iedere contact een gekleurde en knop. Met één klik op de eerste knop met het krijgt u alle scans die horen bij het contact te zien. Maak uw keuze uit de getoonde scans en klik nogmaals op het om de scan direct in te laden in de Scan App. Deze zelfde handelingen kunt u ook uitvoeren voor designs. Selecteert u dan alleen tweemaal de gekleurde knop en u kunt direct verder met waar u de vorige keer was gebleven. Let op! Bent u op dit moment niet werkzaam in een campagne / heeft u geen profiel geselecteerd dan kunt u ook geen scans of designs inladen.