Aan de linkerzijde van het platform treft u het navigatie menu aan. Indien gewenst kunt u dit menu verkleinen en de pagina’s uitvergroten door op  bovenaan de pagina te klikken.

Afbeelding 1: Menu overzicht

Afbeelding 1: Menu overzicht

Hoe kan ik een item in mijn overzicht van items zoeken?

Alle items van het navigatie menu aan de linkerzijde van het platform (zie 2) tonen u overzichten van items die met de zoekfunctie aan de linkerzijde in de witte balk bovenaan de pagina (zie 1) eenvoudig en direct zijn te filteren.

Hoe kan ik een item in de lijst snel bewerken?

Via de quick edit  functie kunt u direct de belangrijkste items bewerken. Selecteer  om de wijzigingen op te slaan of  om te annuleren.

Hoe kan ik van profiel wisselen of op campagnes filteren?

Aan de rechterzijde van de witte balk bovenaan de pagina treft u allereerst aan in welke campagne u op dit moment werkzaam bent. Heeft u toegang tot meerdere profielen en wilt u van profiel wisselen of kunnen zoeken in alle campagnes? Dan kunt u door op de  te klikken het gewenste profiel in de lijst selecteren danwel deactiveren door het profiel te selecteren waar ‘ACTIVE’ bij vermeld staat. Hierna zal er ‘GEEN PROFIEL GESELECTEERD!’ te zien zijn in de witte balk bovenaan de pagina en kunt u om die reden geen scans meer maken, tot het moment dat u een campagne / profiel weer geselecteerd heeft.

Hoe kan ik mijn profiel instellingen beheren?

Als u op  klikt, kunt u daar uw Account instellingen beheren. U kunt uw contactgegevens en wachtwoord aanpassen. Let op!: het is van belang dat u direct na het inloggen van uw Account uw wachtwoord veranderd. Dit omdat u een standaard wachtwoord heeft gekregen.

Wat wordt er met de winkelmand bedoeld?

U kunt door het  te selecteren een overzicht zien van de door u gemaakte bestellingen. Heeft u geen nieuwe campagne aangemaakt, of geen wijzigingen gedaan, waarvoor betaald moet worden, dan zult u een leeg winkelmandje aantreffen. Heeft u wel een nieuwe campagne aangemaakt of aanpassingen gedaan in de configuratie instellingen? Dan komen deze wijzigingen incl. de gemaakte kosten, in het winkelmandje te staan.

Afbeelding 2: Overzicht van de winkelmand

Afbeelding 2: Overzicht van de winkelmand

Hoe kan ik de themakleur van het platform wijzigen?

Beheerders kunnen door het  in de witte balk bovenaan de pagina te selecteren de kleuren van het platform voor alle gebruikers aanpassen. Voer de Hexadecimal (HEX) kleurcode voor de lichte en donkere themakleur naar wens in en de kleurcodes worden direct opgeslagen. Neem contact met ons op als u de inlogpagina ook in deze themakleuren aan uw gebruiker wilt kunnen tonen. (zie 1)

Afbeelding 3: Thema en Status instellingen

Afbeelding 3: Thema en Status instellingen

Hoe kan ik de sales statussen van mijn klanten instellen en wijzigen?

Beheerders kunnen door het  in de witte balk bovenaan de pagina te selecteren de sales statussen van klanten instellen en wijzigen. Wij hebben verschillende statussen klaar gezet met bijbehorende kleuren. U kunt dit naar uw eigen wensen aanpassen. (zie 2)

Afbeelding 3: Thema en Status instellingen

Afbeelding 3: Thema en Status instellingen

Hoe kan ik de FAQ bekijken?

Door op het vraagteken  te klikken geeft u de help functie van de software weer. U krijgt automatisch informatie te zien die betrekking heeft tot de functie waar u momenteel actief in bent.

Hoe kan ik uitloggen?

Als u op dit symbool klikt , meld u zich af en wordt uw account uitgelogd.