Hieronder tref je een uitleg van de gebruikte termen die je vindt onder Campagnes > Applicaties > Scan app > Output.

Algemeen

Download PDF

Als je wilt dat de Scan App na invoer van de contactgegevens de Quick scan in PDF-formaat teruggeeft.

Verzend email

Als je wilt dat de Scan App de Quick scan na invoer van de contactgegevens naar de bezoeker wordt gemaild.

Let op! Voor het verzenden van emails zijn gegevens van een ‘Uitgaande server (SMTP)’ vereist (zie onderstaand onderdeel). Meer informatie over het instellen van de email tref je hier.

Digitaal ondertekenen

Indien je dit instelt, stelt je jouw klanten in staat om de offerte digitaal te ondertekenen.

Digitaal ondertekenen opties

Indien je ”Digitaal ondertekenen” aan hebt staan (ofwel Esigneren, Signhost, Pandadoc of anderszins) kun je hier verdere opties selecteren voor het digitaal ondertekenen.

Invoer digitaal ondertekenen verplicht

Indien je ”Digitaal ondertekenen” aan hebt staan (dat wil zeggen dat je ofwel Esigneren, Signhost, Pandadoc of anderszins hebt geselecteerd) kun je hier jouw klanten forceren om de offerte digitaal te ondertekenen. Dit gebeurt wanneer je op het bolletje klikt en het vinkje verschijnt.

Gebruik Google Tag Manager

Google Tag Manager kun je gebruiken om bijvoorbeeld koppelingen te maken met Google Analytics en Google Ads.

Toon opmerkingenveld

Een extra en variabel tekstveld bij het invullen van de contactgegevens. Dit tekstveld kan gebruikt worden om bezoekers een opmerking bij de download te laten plaatsen of om bezoekers te verplichten een bepaalde tekst in te voeren, bijvoorbeeld een kortingscode. Bekijk in het laatste geval dan ook ‘Verplichte waarde opmerkingenveld’.

Verplichte waarde opmerkingenveld

Voer hier de waarde in waar de invoer van het ‘Opmerkingenveld’ aan moet voldoen.

Regex opmerkingenveld

Hiermee kun je ervoor zorgen dat de invoer van de gebruik gelijk is aan de vereiste invoer. Het volgende voorbeeld dient ter illustratie: stel dat je wenst dat uw klanten een geboortedatum invullen in een bepaald formaat, bijvoorbeeld [dag] – [maand] – [jaar] dan kun je dat hier specificeren.

Aanmelden nieuwsbrief

Als je wilt dat bezoekers jou bij het invullen van de contactgegevens toestemming geven om hen aan te melden voor jouw nieuwsbrief.

Omleidings-URL

Hier vult je de URL in waarnaar een bezoeker geleid moet worden, als deze in de Template een aanvraag heeft bevestigd.

Templates

Een template is een Word-bestand die de opmaak van de Quick scan/ PDF bepaalt. Klik op de quick edit om jouw Word-bestand te uploaden. Selecteer de om jouw bestand op jouw systeem te selecteren. Je hebt de keuze om desgewenst ieder pakket en/ of doelgroep een andere template te geven. Selecteer hiervoor de gewenste opties uit de keuzelijsten nadat je een template heeft geselecteerd. Wil je niet met meerdere templates werken, selecteer dan N.A. Klik tenslotte op om de quick edit te sluiten. Klik op ‘Opslaan’ om de upload te bevestigen. Door op de onder de tabel van de templates te klikken, voeg je een nieuwe template toe. En voor meer informatie over het opmaken van de Word bestanden raadpleeg hier onze kennisbank artikelen over ‘Mergefields’.

Tenslotte, vergeet niet na iedere wijziging, of het nu om een upload gaat of deactivatie van een functionaliteit, de nieuwe configuratie op te slaan door op ‘Opslaan’ te klikken.

Uitgaande server (SMTP)

Je treft hier meer informatie over het instellen van de mail in de Scan app.

Emailberichten

Dit betreft de email die jouw klanten ontvangen nadat zij een scan hebben gemaakt. In deze sectie kun je dit personaliseren, bijvoorbeeld door een bijlage toe te voegen aan de mail.

Let op: Je kunt dit alleen instellen indien je ook of de SMPT of de API heeft ingesteld, klik hier voor meer uitleg hierover.

Download geslaagd pagina